Derya_gumus Simdi gördümde merak ettim bebek doğdu butonu diye birsey var bi heyecan yaptım nedirki bu kızlar:)
denizarenmom Derya_gumus sanirim 36-37den sonra geliyo artik dogum yaklasiyor ya da her an dogabilir ya
Der_0 Esraliiii ama hayır ben yoook Ben hıhıııı ben yapamammmm Basınca otomatik mi gidiyoruz kızzz burdan 🥹
Esraliiii Der_0 evet ben bastım tekrar girmek için yeniden gebelik başlattım hamile değildim 😁ve hamile kaldım hatta biri demişti bir de gervekten hamile kalmayasın diye