Randevu aldım gittim . Özele gidiyorum normalde 33 haftalığım. Riskli bir durumum yok şükür. 2.5 yasinda oğlum var ilk dogumum sezeryandi . Doğum için belki orayı düşünürüm nasilsa sezeryan düşüncesi vardı kafamda . Neyse aklımdaki soruları sordum işte yatış kaç gün dikişler nasıl oluyor falan diye sezeryan günü doktor bilgilendirir dedi. Halbuki zaten bu cevaplar doğrultusunda orayı düşünecektim ya da düşünmeyecektim. Sonra bide Alttan muayene etmem lazım dedi. İstemiyorum dedim o kafa ile gitmemiştim açıkçası. İmza aldılar neyse işte dediler Bi sonrakine mecbur alttan muayene olacaksınız bebeğin eşi aşağıdami yukarıda mi bakacağız yoksa sezeryana zaten alamayız falan dediler. Ultrasona baktılar tansiyon baktılar. Kısacası hiç bir soruma cevap alamadan bide ekstra stres yaşayarak geri dönmüş oldum . Özelden devam edeceğim. Gidecek olanlar varsa bu kadar bilgim var yardımcı olmak maksadı ile yazmak istedim .