Asdas123123 Kızlar merhaba 39+4 olduk 2 gündür beyaz akıntı gelmeye başladı afederseniz bir kaç kişi de o suyun gelmesidir dedi. Tecrübeli anneler cevaplar mı acaba hastaneye gidiyim mi yoksa bekliyim mi? Sancı da var arada sırada
hunilimom Asdas123123 su sürekli gelir sızıntı şeklinde çamaşırın ıslanır bacaklarından akar benim suyum geldi ama hastaneye gidene kadar bacaklarımdan hep aktı
BusraDsmirsoy Asdas123123 su gelince su olduğunu anlarsınız diyorlar benimde ilk gebeliğim. Dediğiniz akıntı nişan olabilir mi acaba böyle sümük gibi bir yapısı oluyor. Kimisinin kanlı geliyormuş kimisinin beyaz dğişiyir herkesin farklı
Minnosumm89 Asdas123123 bende 35 deyim bi anda su gibi oluyor bazen beyaz akıntılı. Gittim doktora normal dedi son zamanlarda olurmuş. Suyuma da baktı oda çok iyi dedi. Şükür şimdilik sorun yok
RavenV BusraDsmirsoy Evet o nişan su bildiğimiz su gibi oluyor yapışkansa nişandır doğum yakın demektir
Asdas123123 BusraDsmirsoy Evet bana da dediler suyun gelince anlarsın zaten oturduğun yerden de gelir diye ama akıntı geliyor idrar gelmesi 5 10 dakika da bir oldu
Asdas123123 Benimennembirmelek Evet evet iç camasırım onunla oldu krem renkli sarı geliyor Bazen 2 gündür bugün de oldu afedersin
Deletedmom_31 Benim sızıntı olmuştu normal akıntı gibi. Hastaneye gittiğimde ebe vajinal muayene yapınca su sızıyor demişti. Normal akıntının biraz daha fazlasıydı ama yarım saatte bir geliyordu hareket ettikçe
Benimennembirmelek Asdas123123 valla cnm benim dördüncü ayimdan beri oluyor büyük ihtimalle enfeksiyon olabilir şuan doğumuma 3 günüm var haylada o akıntı var bende
Asdas123123 Benimennembirmelek Enfeksiyon olsa yanma olurdu da bir kere geçirdim enfeksiyon ama değildir o kuzenim de de olmuş böyle doğurmuş kız😄