Kızlar merhaba. 2. Hamileliğim ve 8. Haftanın içindeyim. İlkinde olmadığı kadar fazla mide bulantılarım oluyor. Kendim çalışıyorum yeri geliyor akşama kadar bilgisayar bakıyorum yeri geliyor akşama kadar hacize çıkıyorum yani çok zorlanıyorum. Doktorum prilam verdi fakat birkaç kişi bebeğe zararlı olabileceğini ilaçsız sabretmek gerektiğini söyledi. Tabiki doktor önemli olan ama insan da bi korkmuyor değil ya bebeğe bi zarrı varsa diye 2 gündür içemiyorum ve iş yerinde artık çok fazla zorlanıyorum fikri olan kullanan varmı acaba ????