4mevsim_1anne Kızlar 2.5 yaşında kızım var 3 saattir idrar bekliyorum yapmiyo icirmedigim kalmadı nasıl yaptırabilirsiniz
Elyesa 4mevsim_1anne poşet mi bağladılar nasıl tutuyorsunuz bezi kapatmanız mümkünse eline süt verin yürütün öyle çabuk yapıyorlar
Azizinannesi2 4mevsim_1anne valla ben bi kac gun sonra vermiştim onuda balkona alt acma bezi serip verdikleri poşete yapıştırıp cis tutmustum azicik yapmıştı hemen kosa kosa hastaneye gidip vermiştim