narinbianne Kızlar merhaba ben 1 aydır i mom omega kullanıyorum folik asit ve hamile olduğumu öğrendim. Ama i mom prima yı içmem gerekiyormuş hamilelik öncesinde. Bir şey olur mu😅
sacmalamakizim narinbianne Doktorunuz tavsiye ettiyse içilebilir bence çünkü her folik asit aynı olmayabiliyor.
Bulutt61 narinbianne ben hic icmedim folik asit ilkinde icmistim ama 2.hamileligim supriz oldugu icin 4.5 aylikken ogrenmistim oyuzden icemedim ama biseyde olmadi cok sukur masallahi var kuzumun meyve sebzelerle folik asit takviyesi aliyorum bende :)))