Muhammedamine burcubyk55 senin haftandaa decavit pek vermiyorlar ilk üç ay sadece folik asit ve damla şeklinde d vitamini içtim ben 20. Haftada imom ve decavite başladım
Maviii burcubyk55 birini kullanman yeterli, decavit kullanıyorum 8. haftadan beri, şu an 33. haftadayız
Cckgkc burcubyk55 ben 5+5 haftalık hamileyim başlangıcından beri decavit folbiol ve d vitamni kullanıyorum bence kafanıza göre bırakmayın her insanın bünyesi bir değil ki sonuçta.
burcubyk55 Muhammedamine doktorum başla dedi ama folik asit e devam etmelimiyim diye sormak aklıma gelmedi o an. aradım ulaşamıyorum.
Selim_Alparslan Decavitle folik asit birlikte kullanılmıyor diye biliyorum çünkü decavitte folik asit var zaten
Muhammedamine burcubyk55 ben folik asiti 14.Haftanın bitimine kadar kullandım siz henüz 3 aylık olmadınız devam etmeniz gerekir doktorunuz söylemeden bırakmamalısınz
burcubyk55 Muhammedamine decavitin içindede folik asit var ikisi birlikte çok fazla olabilir diye düşündüm yoksa ikisi bir içmeye devam etsem mi
Muhammedamine burcubyk55 şöyleki folik asit bebeğin beğin ve omurilik gelişimi için temel vitamin . Ve sizin bebeğinizin gelişimi tamamlanmadı decavitin içinde sadece 0.8 mg folik asit var ama sizin günlük almanız gereken değer 400 mcg
burcubyk55 Muhammedamine teşekkürler 👼🏻 Dünden beri araştırıyorum düşünüyorum doktora ulaşamadım iyi ki bu uygulama var 😘
Selim_Alparslan burcubyk55 folik asiti illa ek vitaminlerden almak zorunda değilsin sadece Decaviti kullanıp hergün bol koyu renkli yeşillikler yiyebilirsin limonlayıp 😍 tere , roka , kıvırcık vs