Sevgi2565 aman canım benim ihmal etme onun kesin ispatlı cevabını almadan bırakma peşini.. bende de öyle olmuştu, doktora gidiyorum suyum diyorum, az olduğunu görüyolar ya da evdeyken gelip hastanede gelmemiş olunca yok suyun deil diyip yollamışlardı eve.. içim rahat edene kadar dolaştım , en son gittiğim doktor amniyon sıvısı testi yaptı da öyle netleşti suyummuş gelen.. üstelik ben o zaman 27 küsür haftalıktım. Hemen hastaneye yattım. 5 haftadır hastanedeyim, 34 haftalık doğum olcak nasipse.. çünkü o zamandan beri suyum gelmeye devam etti.. 34 ten sonra bebeğin durması riskliymiş. O şekilde yani.. ihmal etme, inşallah deildir, içini rahatlat canım