FilizzzB Benim fikrim çok pahalı bezlerle başlamamanız tabi durumunuz ve düşünceniz ne bilmiyorum ama şu zor şartlarda yaşarken şöyle ne çok iyi ne çok kötü bi bez kullanmak en mantıklısı sanırım. Ben kızımda ilk sleppy kullandım iyi gelmedi molfixe geçtik ve ondan baya memnun kalmıştım. Şimdi 2. Hamileliğim de de Molfix ile başlamayı düşündüm önce ama çevremden babyturco hakkında çok olumlu dönüşler duydum şimdi babyturco deneyip olmazsa molfixe başlıcam mesela.
Bu arada herşeyi stok yapsanızda bezi yapmayın. Yenidoğan 1 paket 160′lı yeterli önce bakarsınız duruma göre devam edersiniz yada değiştirirsiniz