didemkaya Ozgetfkc 3. aydan sonra kanal tedavisi bile olabilirsin ben 4. ayda olmuştum fakat dişçiler doktordan yazılı kagıt istiyor morfin vurdukları için
reyhan12 Ozgetfkc ben de 35 haftaliğim 4 5 gun önce dis agrisindan kıvrandim kalsiyum eksikliginden oluyormus, doktor yaptirabilirsin dedi ama önce bi antibiyotik deneyelim dedi suan antibiyotik iciyorum doktorunuza danisin bence
Gebeyimbengebe 5haftadan 26haftamiza kadar kirilan ici oyuk disimle yasiyorum.Kanal ve dolgu da kullanilan minimalde olsa dolasim.sistem ile bebege gecer korkusu ile yaptiramadim..artik nasip dogumdan sonra