Burcuuzunnn ya bende de iki aydır çok yüksek geçen ay o tek doz ilaçtan kullandım şimdi yine tahlilde aynı yükseklikte çıktı bol su iç diyorlar 2buçuk lt içiyorum günde daha ne yapabilirim bilmiyorum bir de bana duşta su tutma tuvalette çok su tutma dedi 🫠 ben baya su kullanıyorum elimde değil