Helinrooj 25. Haftamda çektirdim. Doktorundan rapor al ve hiç bekleme cekiyorlarmis meğerse. Bana da boşuna doktora gitme hiç bisey yapamazlar falan diye oyaladilar. 10 gun boyunca neler çektiğimi bi ben bi Allah biliyor. Sonra doktora bi gittim. Kağıt verdi acil müdahaleler yapılsın diye. Dişçi hemen çekti. Rabbim dedim verdiğin sağlık ne güzelmiş vallahi. Bide 20lik dış ne gereksiz bi dişmiş ya 😀😀