Aselervam_41 bizim için can sıkıcı olabilir ama onlar umursamıyor canım. Alışlınlar yani . Öyle demişti ebe ☺️
Benim arkadaşım yapmış malesef çünkü ona lavman yapmamışlar
Ben yapmadım çünkü lavman yapmışlardı doğumdan önce
Bu arada lavman da güzel bişey değilmiş yani bazı doktorlar önermiyor hiç
Boşver utanılacak bişi değil