Beyazeller Arkadaşlar doktor bana folidoce yazmış ama fiyatı pahalı SGK karşılamıyor . Bildiğiniz var mı ?
Esma_0109 Beyazeller SGK karşılamıyor ama benim doktorum da onu önermişti Zaten ilk 3 ay kullanıyorsun
minik_koala_ve_annesi Beyazeller ne kadardi canim imom kullanabilirsin 120 tl bilmiyorum karsilayabilir misin? Ozel oldugu icin vitaminleri karsilamiyor devlet diye biliyorum
minik_koala_ve_annesi Esma_0109 hepsi ayni olmayabilir canim hamileligin basindan sonuna kadar ictim ben ama vitamin oldugu icin ozel oluyor
Esma_0109 minik_koala_ve_annesi yo doktorum 3. Aydan sonra bıraktırdı Sonra da decavite başladık Ekstra kan ilacı da kullanıyorum.
minik_koala_ve_annesi Esma_0109 dogrudur canim her doktor her ilac farkli sonucta bende dediginiz ilaclari h8c kullanmadim mesela
minnieme Sulezeynep bişey dicem folbiol u doktorunuz mu verdi? Benim planlı gebelikti öncesinde ben de folbiol kullanıyodum doktor sordu ilk muayenede kullanıyo musun diye folbiol kullanıyorum dedim, önermiyorum folbiolu dedi de merak ettim o yüzden
ozge123_ Beyazeller folık asit uc ay kullanıosn sonra multıvıtamın verıorlar onlarıda sgk karsılamıor yanı bu tarz ılacları sgk karsılamaz
Babylovebaby Beyazeller folbiol var canm ama kimisi onun miligramini yüksek buluyor yine doktoruna danisirsin ben folidoce kullandım ztn üç ay