Kızlar oğlum için tekrar kan vermiştik sonucumuz çıktı
Sonuç 216 yazıyor online olarak attılar normal sonuç yazıyor doktor arayacakti ama aramadı biz ulaşmaya çalıştık ulaşamadık başka bir doktora gösterdik ama içim asla rahat değil 😪 bir sonucumuz daha çıkacak ama 2 ay sonra 🤷🏻♀️