Nzl-26 o bende de oluyodu çok şükür geçti, çok kötü bi durum fazla ayakta kalmayın ve kendinizi aç bırakmayın sürekli bişeyler atıştırın muhtemelen kan şekeriniz düşüyodur o his geldiği zaman hemen uzanın gözünüzü kapatın dinlenin geçer İnşallah ve kendinize geldiğiniz zaman bişeyler yiyin reçel pekmez tatlı ne varsa Allah yardımcın olsun canım