cansualisa hayir surmuyor normaldede cok aktif bir bebek degil cok hareket olmuyo arada bir hareket oluyo bagirsak yada rahim kasilmalaridir diye korkuyorum yarindan sonra randevum var bir sikinti olsa kanamam falan olurmu peki birsey yoktur diymi hareketlerini de bugun hic hissetmedim cok fazla