Bende 5+5te ilk kontrole gitmiştim doktor direkt iki kese var gibi ama biri net değil ikiz olabilir 10 gün sonra kalp atışı için geldiğinde netleşir dedi. Bakalım heyecanla bekliyorum 🐣 tek kese olunca ikiz olmuyor diye biliyorum canım ama yine de emin değilim. Allah gönlüne göre versin 😊