Selam kızlar, yurtdışında tüp bebek yaptırdık.
12.11.2022 -5 günlük taze embriyo transferi oldum.
Cuma günü,transfer den 6 gün sonra,dayanamayıp kan testi yaptım sonuç negatif tabi-0.10.
Bu gün yeniden kan verdim8 günüm-sonuç-0-44 yine negatif ama ufak ta olsa bi yükselme var,cuma günü doktorumla randevum var,ozaman a nasıl dayanacaım bilmiyorum.Lütfen yardımcı olun aranızda bunu gibi sonuç alıp pozitif e dönene oldum hüç?