_edakrsu22 Bilgeaknn ah canım ah 10 haftamda başladı 34 haftaya geldik hala yaşıyorum su icsem midem yanıyor gaviscon şurup soğuk süt leblebi şekersiz sakız yeşil elma bunlari dene
180720 Bilgeaknn rennie duo içebilirsin yada doktoruna danışarak her sabah aç karna nexstep kullanabilirsin ben kullanıyorum 6 atımdayım şükür hiç problem yaşamadım
Nur_089 Rennie duo ic canım banada dr yazdı ikiz hamileyim son haftalarım oerişanım desem yeridir içimde vulkan patlamış hic gecmiyor
Seyma06 Bilgeaknn yok olmaz öyle ilaç tarzı değil zaten şurup yinede sağlık ocağında yazdırırken sorarsın