melikessuuu Bebeğim sanırım idrar torbasının hemen üstünde orda hissediyorum ve çok sık tuvalet ihtiyacım oluyor sizler ne durumdasınız nasıl geçiyor🫶🏻
Ceymisbon melikessuuu Benimde tam 19+5 👼 Otururken yatarken birşey yok ama ayağa kalkınca hemen tualet ihtiyacı hissediyorum 😂🤭
melikessuuu Ceymisbon ay evet küçük bir harekette bile hemen tuvalete gidiyorum son ay ne yapacağız acaba😅😬
melikessuuu Eda0707 ilk gebeliğimde sadece son ay yaşamıştım bu durumu şimdi neredeyse başından beri böyleyim 😅
tazecikannee Bende 19+4 teyim sık sık idrara çıkıyorum sanki enfeksiyon kapmış gibi iyi olsunlar da 🐣
Busra_2 Bende aynı tarihteyim sizinle ve çok fazla.gitmiyorum tuvalete sadece hep hareketlerini kasıklarda hissediyorum pıt pıt bişey atiyo sanki .. benimle aynı olur hisseden var mı