-_Esra_- merhabar ayni seyleri kızımda yaşadım. bizde biberonla mama, memeyle ilerliyoduk sütüm az oldugu icin. sonra sizin bebeginiz gibi biberonu agzina almamaya öğürmeye başladı. biberon ucu aldim cesit cesit bana mısın demedi. sonra formülü kendimce şöyle buldum. uyuttum uyuttuktan sonra mamasini verdim. yani uyur halde içti hep. şuan 2.5 yaşında hala biberonu ağzına sokmaz. Allah yardimciniz olsun cok zor bir süreç insallah sizinki benim kız gibi yapmaz da bir sure sonra düzelir