Guzelanne56 Mervekara5 30 haftaya kadar hıc çatlak yoktu ıkı üç haftadır doklarımı cektı bayağı catlamısım ama ben önlem alıp yağ krem vs surmedım catlasa çoktan catlardı dıye siz krem vs surun arkadaşımın karnı kocamanda bayağı yag vs sürdü hıc catlamadı benım karnım cok küçük ama catladım
irem-1999-54 Mervekara5 belki catlamaz canım ben 33+4dum hic catlam yok karnim kucuk cunku ic karnin genis olursa catlamaya bilir kiminin cok kilo alip 15 haftada bile catlagı oluyo sen onlemlerinide almissin
genccanne Mervekara5 34 te başladı şuan 35im küçük küçük kıröızı 5 yerde var çok üzüldüm kremde yağda sürüyordum oysaki çok üzüldüm
Rumiss Ben zaten kiloluydum 30haftaya girdik karnım yeni belirgin olmaya başladı gerildiğimi hissediyorum artık bir haftadır bebe yağı sürüyorum gerginliğim rahatlıyor henüz çatlamadım
Rumiss Mervekara5 umarım olursada yapacak birşey yok🙈 sizde gerildiğinizi hissettiğiniz an başlayın yağ sürmeye bence zaten insan anlıyor sonuçta göbek gergin duruyor
Mervekara5 irem-1999-54 ben 3 kilo almışım 63 le hamile kaldım 66 olmuşum 😄 ay umarım haftalardan sonra birden çok almayız
irem-1999-54 Mervekara5 ben 20. Haftaya kadar almadim ondan sonra 8 kilo aldim son 1 aya giriyoruz artik kilo almadan bitirmek istiyorum
gulcansvml10 Bence başlayın çatlak olabilir ben 24.haftaya giricem Karnım geriliyor biooil aldım birde bebek yağı tavsiye ederim çatlağım yok ama bilemiyorum ilerde ne olur
gulcansvml10 avakado7 yok kaşınıyor hele bu ara çok yağı sabah akşam sürcem duştan sonra asıl öneririm