253825 nolmusnolmus bende 21+4 haftamdayım bazen olabiliyor bişeyler yiyip sol tarafınıza uzanın bekleyin çünkü siz hareket ettikçe gün içinde çok fazla uyuyor bebekler ama siz hareketsiz kalınca oynamaya başlıyorlar korkmayın
KumsAlyaa nolmusnolmus bende aynıyım canım 21. Haftaya girdim gireli hareketleri azaldı Bazen hissetmiyorum bende endişe korku kaplıyor ama normal bu haftalarda 1 gün hissedip 3 gün hissetmeyebilirsin bile önemli olan sanırım 25 ten sonra hergün hissetmek mi ne öyle diyorlardı burada
Sevl Bazen hareket etmiyo benimkide 22 haftalığım geöen gün benimkide hareket etmedi sağlık ocağına gittim hemen kalp atışını dinlemek istiyorum hareketi azaldı dedim dinlediler normal dediler zaten akşamınada hareket etti ama içim rahatlamıştı