sayre Elif9892 onu da nerden alıcaz yine kadım doğumcumuzdan herhalde değil mi :) Bir de ben 2 kasımda 32 haftalık raporu aldım 28 kasımda çalışamaz alıcam o zaman aktarılacak gün 26 mı oluyor