Merhabalar bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum 11.haftaya geçtik yavaştan rahatladım sabretmek lazım ben ilaç bile almadım sabrettim emin olun ben yediğimi de çıkartıyordum yemek yemekten nefret ediyordum ama şunu aklınıza getirin çok şükür hamileyim ve bu duyguyu yaşıyorum diyin böyle teselli ederseniz rahatlıyorsunuz bu duyguyu yaşayamayanlara da rabbim inşallah yaşatır 🙂