Baby_bebek Mersin Su Hastanesi’nde doğum yapan yada yapacak olan var mı yakın zamanda ve hangi doktor
Mhande Baby_bebek Bence forum yasam git canım orda himmet bey var hem çok ilgili detaylı bilgi veriyo tanıdıklarım hep ona gidiyor kimseden bi şikayet duymadım bende ona gidiyorm hatta sabah kontrole gittim çok ilgili
bus_ra İlk doğumumu forum yaşamda yaptım dokotrum iyiydi ama ebeler hiç ilgili değildi çok pişman oldum oraya gittiğime sancı çekerken bi Allah’ın kulu gelipte yataktan kaldırmaz mı be
ezgi-esk Ben su hastanesinde yaptım canım Dilek hanımda sezeryan oldum çokta memnun kaldım sonrasında da hiçbir sorun yaşamadım
edaa1402 @ezgi-esk dilek Özdemir berbat bi doktor paraya ve sosyal medyaya önem veren bi kadın ilk ona gittim beni boş yere kürtaj etti ve sonrasında da çok şey duydum hakkında aklı olan ona gitmesin derim
ezgi-esk edaa1402 Normalde soğuk bir doktor zaten sicak samimi diyemem ama ben sadece sezeryan olarak çok memnun kaldım doğum sonrasi hiçbir sıkıntı yaşamadım bu yüzden yazdım canım
bus_ra edaa1402 ya berbat doktor demiyim de ne bilim gerçekten çok soğuk ve yapmacık bi doktor bende kac kez muayene oldum ama memnun kalmadım bende hastanedeyken önceden doğum yapmış ve bebegi küvezten yeni çıkmıs bi kadının olayına şahit oldum ama doğum için tercih etmem onu