E_rcimkara Fedoraxn farklı bir doktora gitmenizi öneririm kanaması olanın beklememesi gerekiyor alttan muayene doğru sonuç verir ve düşük riskini arttırmaz :)
EmineSerdar Fedoraxn bence farklı bir doktora gidin bn kanamam oldu gittim bı gece hastanede yattım eve geldim birgün sonra gece tekrar az bı kanamam oldu sonra tekrar gittim gece 5 te yatis yaptı eve gonderemem dedi düşük riskim var ve 15 gündür hep yatıyorum
Fedoraxn Kesen aşağıda bebeği aşağıda taşıyorsun dedi doğuma kadar böyle kanaman olabilir dedi bi sıkıntı görmedi