Seymaaaggg Kızlar herkese selam Dün akşamdan beri özellikle sol kasığımda hiç geçmeyen saplantı tarzında bir ağrım var idrarımı yaparken kasılıyor resmen oturup kalkarken çok zorlanıyorum aynı şekilde yürürken de sizce normal midir 16 Haftalığız bu arada ?
erappp Enfeksiyondan oluyor olabilir akıntın var mı beyaz pütürlü ise kesin enfeksiyon vardir ve kasiklarina bakcaklarina vuruyordur