Eylulkelebegi Merhabalar hanımlar. 10. Haftada kasık ağrısı, bel ağrısı çeken var mıdır? Çok şiddetli değil ama ara ara yokluyor.
sezenay66 Eylulkelebegi oluyor bende de oldu canım o bebek yer açtıkça oluyormus çok siddetlenirse doktoruna sorarsın.
Eylulkelebegi Evet ben de duydum. Hamilelik zor bir dönem anne olmak da zor.. Allah daha büyük şeyler vermesin bunlar gelip geçici şeyler..
sezenay66 Eylulkelebegi aynen canım cok da takıntı haline getirme sakın ağrım var diye ne kadar düşündükçe büyüyor insanın gozunde Allah’ım hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin bize inşallah ☺️