Damlacaa kızlar aklıma isilik geliyo ama ne bunaltacak kadar sarıp sarmaliyorum ne de pis tutuyorum neden böyle oldu anlamadım nedir bu oğlumun cildi neden böyle oldu 🥺
benimmdunyamm Damlacaa alerji bu benim kiziminfa aynı böyle karnında olmuştu goturdim doktora alerji dedi kaka tahliline baktılar eğer onda kan gorulseydi diyet yapacaktım ama görülmediği için diyet yapmıyorum damla verdi geçti arada gene çıkıyor damla veriyorum geçiyor
Zeyna27 Damlacaa yumurta alerjisine benziyor sen benim kızımın suratını görseydin keşke ama çok şükür geçti yumurtası kesmiştim
EAK Damlacaa alerji olabilir emiyorsa senin yediklerini kısıtlaman lazım canım.bunun dışında bebe yağı kullanıyorsan onu kesmelisin deterjanı yumuşatıcısı fazla geliyor olabilir. Bi dr görmedi dermatite çevirmeden
benimmdunyamm Damlacaa hayır canım isilik degil isilik zaten genelde boyunda falan daha yogun olir oradan anlarsin demisti doktor
Damlacaa benimmdunyamm aslında boynunda bacaklarında falanda var ama karnı daha Belirgin diye çektim.. alerjik geldi banada şu an 🥺 çok teşekkür ederim 🙏🏻
benimmdunyamm Damlacaa bencede alerjik çok geçmiş olsun benim kizdada göbekte çok vardı isilik sandim goturmedim 1 hafta sonra gene senin bebegininki gibi olunca götürmüştüm alerji dedi geçmiş olsun götür kontrole için rahat etsin
Damlacaa Vera09 evet doğdu çok şükür doğum hikayesi yazamadım açıkçası berbat ötesi olduğundan pekte yazasimda gelmiyor :( Allah razı olsun canımmm çok teşekkür ederim 🧡🌸
Vera09 Damlacaa herkesinki güzel geçmiyor benim de burda anlatılanlar gibi olmadı hiç. Neyse bebeğimize sağsalim kavuştuk şükür🙏🏻 Biz de şimdi 51günlük olduk. Kaç haftalık doğum yaptın erken falan olmadı dimi
Damlacaa Vera09 ay masalalhhh çıkmış 40 sizin canım rahatlamışsinizdir biraz elhamdülillah 🌸 Yok çok şükür sıpa bir hamilelik boyu elim yüreğimde gezdirdi 38+6 geldi.. Ne erken ne geç oldu çok şükür..
Vera09 Damlacaa maşallah zamanında gelmiş🙏🏻 İnan hiç rahatlamadım herşey daha da zorlaştı ama neyse… 🥲 kolay gelsin canım 🌸