Bir bilgim yok ama regl sancısı gibi olunca genelde ya yalancı sancı yada doğum sancısı diye tarif ediyolar genelde ben daha yaşamadım hiç ama doktoruna mesaj yoluyla sorbailicek varsa bence sormalısınız özellikle erken haftalarda olmaması lazım sanırım