MutluluklaGelBebek evlendiğimde 65 kiloydum. 6. Ayımda hamile kaldım. O zamana kadar hiç kadın doğuma gitmemiştim. Hamilelikten 2-3 sene sonra 2. Çocuğu yapmak istedim fakat aylarca olmadı. Bu arada ilk doğumda 20 kilo alarak 85 ile doğuma girdim. Sonra işler çığrından çıktı ve 100 kiloyu gördüm. Tam 12 sene korunmadım ve çocuğum olmadı. Bu süreçte bir kaç kez dr a gittim. Her dr kilo vermemi istedi. Ama ben bir türlü o psikolojiye giremedim. Bu arada her gittiğim dr kısırlık derecesinde bu hastalığı yaşadığımı ilk çocuğumun bile mucize olduğunu söylüyordu. Ta ki bu yıl şubat ayına kadar. Şubatta 114 kiloyla hamile kaldığımı öğrendim. Fakat 5 haftalıkken düşük yaptım. Sonra o bana bir işaret gibi geldi. 3 ay içinde aralıklı oruç ve yürüyüşle 95 kiloya düştüm,bu 3 ay içinde ilişkiye girmedim ve ilk denemede haziranda hamile kaldım.şimdi 28 haftalık hamileyim. Ama bunun için tam 12 yıl bekledim. Bu süreçte kullandığım tek takviye qfolin di. Diyeceğim o ki dr bana pcos olduğu için 2.kez çocuk sahibi olmamın imkansıza yakın olduğunu söyledi. Ama olunca bir şekilde oluyor. Zor biliyorum ama kafa rahatlığı çok önemli.birde egzersiz,hareket.