Ben hamileliğimin başından itibaren pek bir şey yiyemiyordum doktor sıkıntı olmaz 3 ayın sonunda normale dönersin demişti hamilelikte normalmiş bu durum 13. Haftada bebeğimi kaybettim kalbi durmuştu kürtaj oldum mecburen kalbi durduğunu bilmeden bir şeyler yemeye başlayıp normale dönmüştüm yani 3. Ayda normale dönersin dert etme tadını çıkar bana da dua edebilirmisiniz tekrar anne olmak istiyorum inşaallah 😔😔😞😞