Mysngl Kızlar dündendir pek hissetmiyorum nedense sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinleyebilir miyim acaba hastanede doğum bölümü yok çünkü merkeze de gidemiyorum bugün
Zeynep_Asellll Mysngl Canım 1 gün var aramızda. Bende dün çok az hissediyordum bebeğimi. Bugün kontrolümüz vardı makat geliş pozisyonda dedi doktor. O yüzden de olabiliyormuş. Sağlık ocağına git ama yinede sen için rahat etsin
Minikmucizem199 Mysngl bende aynı durumdayım dünden beri bugün gideceğim kalp atışlarını dinletirler inşallah 🥰
benimmdunyamm Mysngl benim bebeğim hep makat gelişti ama hareketliydii bazen çok nadir hareketsiz olurdu giderdim genelde tetanoz aşısı dan sonra oluyordu
Mysngl benimmdunyamm beni aşıya da hiç çağırmadılar ki ilk hamilelikte iki dozu da öpmüştüm bunda hiç aranmadım sıkıntı olur mu acaba
Anonymousmom Mysngl sağlık ocağında ultrason cihazı yok . Kalp atışı duyabileceğiniz cihaz var 20 haftadan önce duyamazsınız