Kızlar dün alttan muayene oldum 2 cm açılma varmış. Olduktan sonra biraz kan biraz pembe akıntı geliyordu akşamdan beri bisey gelmemişti. Şimdi yine peçeteye et parçası gibi beyazlı pembeli parça geldi. Normal bi durum mu 38+2 yim bu arada. Doktor iki üç defa baktı alttan. Sancı olmayınca da eve geldim