Anneadayiozlem valla canım yürürken flan hala nefes almakta zorlanıyorum sanırım o doğum yapana kadar benden gitmicek ama konuşurken bile nefesim kesiliyordu biran durup nefesimi toplayıp tekrar konuşmaya başlıyordum. O sorunlarım biranda bitti sonra hiç akıntım olmazdı baktım akıntım geliyor ama kokusuz renkli flan değil, böyle olunca doktor korkulucak bişe yok demişti. Akıntılarım çoğaldı. Anladım bebekte bir farklılık olduğunu, bebek doğum pozisyonu aldığından beri hareketlerini aşağıda hissediyorum. Rahmin az yukarsına bastıyorum elimin altında sertlik hissediyorum. Daha öncesinde hissetmiyordum. Kasık ağrısı bitti rahimde baskı hissediyorum ve bazen can acıtıyor . Ctsi günü kontrolum var sorucam doktora. Sende ne gibi şikayetler var peki, herkesin aynı belirtileri olucak gibi bi kural yok, rabbim ikiniz için hayırlısı neyse onu nasip etsin 🌸