Baharshin Kızlar biyerde denk geldim dalin egzama vs yapıyor zararlı bebeğe diye. Doğacak olan Bebeğim için uni baby ve Dalin aldım yani zararı olurmu dalının yenidoğan bebeğe kullanacağım şampuan pudra losyonuna kadar. Kullananlar varmı
Melike_nur53 Baharshin şampuanlar için bişey diyemem kızıma kullandım bişey yaşamadık ama pudra kullanma canım geçen haberlerde bile çıktı zararları
Stoppedstar Baharshin zararı olur mu sanmam ama yüzde yüz temiz içerikli bir marka değil diye biliyorum. Zaten ilk bir ay artık şampuan önermiyorlar. Pudra komple yasak gibi bişi artık. Kanserojen. Bakarsınız bebeğin cildinde iritasyona sebep olursa zaten doktor başka bişey önerir.
Melike_nur53 mysweetbabyy herşeyden korkar olduk en iyisi sabun sanırım 🤦🏻♀️ onuda ele geçirmedilerse tabi
Emily37 Baharshin ilk bebeğimi dalinle büyüttüm canım şuan 14 yaşında maşallah bişiy olmadı.ben sadece pudra hiç kullanmadım.şimdi ikinci bebeğime sebamed aldım bundan da memnunum.sadece bakım yağını kullanmıyorum kızımda alerjik bişiyler çıktı
Elifsu01 Baharshin ben uni baby kullandım kızıma memnunum canım, kızım üç yaşına geldi hala kullanıyorum. Dalin hakkında bir fikrim yok maalesef
minik_koala_ve_annesi Baharshin ben sebamed yenidogan almistim canim eskilerw gidecek olursak cevremizde yegenlerimiz kucuk kuzenlerimiz vs dalinle yikandi
minik_koala_ve_annesi Baharshin ama bebek yagi pudra losyon kullanma canim losyon yerine bepantholun onarici bakim kremi var bebegin cildine cok iyi geliyor benim bebegim kuvozde yatarken o kremi istediler her gun suruyorlardi eve gelince bende onla devam ettim
Heyecanli_gebe1 Ben de hep dalın on ürünlerini aldım . Sıvı pudrasını da aldım . Yeğenlerime de onu kullandık bişolmadı
Anneperi Baharshin Gözümde iltihap olmuştu göz doktoru dalin şampuanı avucuna su al aç kapa yap demişti çok şaşırdım
Deletedmom_33 Baharshin şampuan ve sabununu kullandım dalının. Şuan 9 buçuk aylık 2 haftadır üni babye geçtim. Bizde sorun olmadı. Pudra kullanmıyorum.