anakuzusuu Heycanlibekleyisim hayırlısı olsun canım gönlüne göre olsun ınsallah öğrenince bana da haber edebilir misin çok merak ettim. Sen benden once gideceksin. Ben şuan 13+1im 3 hafta sonra gidecegim
Heycanlibekleyisim anakuzusuu sağol canım seninkine ne tahmininde bulundu benim 3 gebeligim 2 tane oğlum var o yüzden inşallah değişmez
anakuzusuu Heycanlibekleyisim dediğim gibi ben özele değil devlete gidiyorum canım benimki tahminde bulunmadi
Heycanlibekleyisim anakuzusuu devlet zor söylüyor yanilada biliyor ultrason cihazları pek net göstermiyor
Zeynep6019 anakuzusuu bugün perinatolog randevum vardı baya baktı riskli olunca o ara cinsiyeti sordum o da erkeğe benziyor dedi o yuzd n dedim acaba öyle mi 🙈
Heycanlibekleyisim anakuzusuu evet canım yeni geldim doktordan erkek dedi kız diye çok umitlenmistik yüzde yüz erkek dedi 3 oğlum geliyor
anakuzusuu Heycanlibekleyisim hakkınızda inşallah hayırlısı olsun 🌼detayli ultrasonda farklı çıkar belki