zamaneannesi80 Alaraacar ben crocs almıştım ama giymedim 😂 ayaklarım şiştiği için ayakkabılarım sıkıyordu doğuma terlikle gitmiştim hastane içindede onunla takıldım 😂
Edafmo Alaraacar https://ty.gl/cmd84pp860 ben bunu aldım. Şubat sonu Mart balı doğum yapıcam diye normalde de ayaklarım öok üşüyor diye. Bir de crocs benzeri aldım
Tugbakose-24 Edafmo bnde bundan aldm ama hıc kullanışlı degıl ınsanın ayagını acıtıyor. Nasıl anlatsam boyle cok esnek degıl bıde buyuk numara almama ragmen ayagıma olmadı yada bnm ayagım aşırı şişmişti
Alaraacar Edafmo benimde ocak sonu şubat başı olacak ayaklarım çorabın içinde dahi buz gibi olur her zaman 😊
Anonymousmom Alaraacar ben defactodan aldım ekliyorum çok rahat ve sıcak tutuyor . Ayaklarım şiş olmasına rağmen kalıp genişti.
Edafmo Tugbakose-24 benimki daha kargoda, nasıl bişey çıkar bilemesim hiç😳😳 rahat değilse mecbur iade, bize rahatlık lazımm
Dark Alaraacar kesinlikle plastik yıkanabilir bişey alın, çıkınca yıkar giyersiniz. Lavaboya gidince falan kirleniyor
Alaraacar Dark kesinlikle ben de öyle kullanışlı bir şey olsun istiyorum klasik lohusa terliklerini hem hastanede hem evde giymek olmaz
ada22 Alaraacar hamiliğimin başında crocs aldım, ayaklarım şişti ağrıdı evde çok işime yaradı. Hastaneye de onu götüreceğim. Hastane ortamı kumaş bir terlik götürmek hijyenik gelmiyor.
Edafmo Alaraacar benimde öyle oluyor maleseff ama terliğe olumsuz yorum geldi bi arkadaş çok rahatsız demiş, benimki kargoda ama iade ederim büyük ihtimalle 😂