Arkadaşlar son kontrollerimde bebek hep doğru pozisyondaydı. Baş aşağıdaydı. Ama sanki dünden beri başı yukarı dönmüş gibi bir hissiyatım var. Dokununca falan eskiden olmayan yuvarlak sertliği kaburga altımda hissediyorum. Ve kasık tarafımda boşluk oluşmuş gibi. Acaba bebek bu dönemde terse dönmüş olabilir mi? Hareketlerinde bir sıkıntı yok çok şükür.