Günaydın arkadaşlar ben 7+1 günlüğüm kusmam yok ama mide bulantım var hiçbirşey yemek istemiyorum hangi yemeği düşünsem midem bulanıyor ama aç kalınca ne enerjim var ne halim zorla yesemde enerjim sıfır sizlerde durum nasıl ne zaman geçer bu halsizlik