4 gün önce sezaryen ile doğum yaptım normal doğum istiyordum öyle de ilerliyordu kontrol günümüzde kontrole gitik nts de 10 saniyeliine bebegimin kalp atışları 80 90 oldu hemen geri düzeldi ntsyi düzgün bir şekilde bağlamadılar zaten elimle tutmamı söyleyip gitiler ultrason da 1 tur kordon dolanması var denilip yatışım yapıldı 2 tane serum taktılar odada nts kalp atışları gayet güzeldi hiç düşme olmadı bu sefer dediler serumdan dolayı öyle serumu çıkartıp tekrar nts bağlamadılar veya ultrason da tekrar dan bakmadılar ben suni sancı istediğim de beni korkutup ölü doğar diye çaresizce sezeryanı kabul etmemi sağladılar bebeğim doğdu zayıf bir bebekti ama emmesi çok güzeldi odaya geldim 10 dakika olmadan bebeğimi götürdüler solunum sıkıntısı var kan şekeri düştü diye emzirmem için destek olmadılar ne ara benim sütüm gelcek biraz beklemeleri lazımdı ilk yarım saat bişey olmuyor diye biliyorum çünkü ben 4 gündür küvezde yatıyor ne bilgi veriyorlar nede gösteriyorlar özel hastane tam bir pişmanlık devlet hastanesi çok çok daha iyi beni yalanla dolanla sezeryanla aldılarsa inşallah allah çıkarır ben hiç bir şey demiyorum bu kadar kolay mı ya