Meriii234040 kızlar 6+1 günlük hamileyim ara ara sanki iğne batar gibi sancı girip çıkıo her zaman olmuyo ama endişeleniyorum sizce neden kaynaklanıyor olabilir?
Tgcccc Meriii234040 idrar yolu enfeksiyonu canım göbek deliği çevren bile ağrır . Aynı haftalığız daha şimdiden 4.haftadan beri idrar yolu enfeksiyonum var…🤦🏻♀️
Ysmnrn Meriii234040 illa idrar yolu enfeksiyonu anlamina gelmiyor. Benim en basindan beri var ve doktor hamile oldugun icin olmasin dedi:) bebek buyuyor, rahim buyuyor… ama akintiniz, idrarda yanmaniz varsa o ayri bir konu. Gecmis olsun🌸
Meriii234040 Tgcccc onu nerden bildiniz daha kalp atışını duymadik 1 hafta için gidmeliyiz. Idrar tahlili yaptırsam çıkar belki de
Meriii234040 Ysmnrn hayır canım indrar da yanma akıntıda koku yok. Dünde başlayan batmalar dikkatimi çekti ilk gebelikte oluyor diyorlar inşallah ki kötü bi şey olmasın 🥰
Ysmnrn Meriii234040 vesvese yapmayin. Her gelisimi agri olarak algiliyormusuz. Daha tazecik. Ben de surekli sanci, agri yasiyorum. Kanama olmadikca korkmayin. Ilik dus cok iyi geliyor. Saglikla … 🥰
Sureyya1 Meriii234040 bendede var malesef suya dokulup icilen manurol diye bi ilac kullandim insallah ise yarar bol su icmek gerekiyor