Dogumu ilaçla başlatcaklardı geldik 3cm acıklık varmış. Eliyle ilacı yedirdi rahime ebe. canım yandı biraz bebegin kafasını hissediyorsun ondan dedi can yanmasından hariç baskıydı acıkcası cok baskı hissettim. Dua edin kızlar hızlı geçsin korku geldi 🥹😭 sancıdansa bebegin cıkısı anından daha cok korkuyorum ya. Epidural icin de bisey demediler henüz