Glbnn2 Kızlar günaydın Cinsiyet merakım yine beni durdurmadı🤣 Ben adetten iki hafta sonra gebe kalmışım bunun kız veya erkek olmasıyla bir bağlantısı varmı
momysss Glbnn2 sanki doktor mfk bununda ilgili bişey söylemişti ya ne demişti tam hatırlayamıyorum bende adetten sonra hamile kaldım
Bilge-96 Glbnn2 büyük ihtimal erkek.. annem adettin ilk gününden sayarak ilk 10 gün erkek sonraki 10-15 gün kız der ve 3 çocuğunu da buna göre planlayarak ve doğru çıkarak doğurmuş
Bilge-96 Glbnn2 ama bana kalırsa hiç bilimsel değil çünkü kadın ayda bir defa yumurtluyor ve onun da döllenmesi için 1 günü var ama annem kendinde ve çevresinde tutturmuş bunu bilemiyorum😅
Yuncu1 Ayezhanim ben bu yumurtlama günü erkek tuttuğuna çok inanmıyorum o zaman yumurtlama günü herkes yapsın erkek çocuğu olsun veya herkes yumurtlamadan 2 3 gün önce yapsın kızı olsun 🤷🏼♀️ Dengeyi bozacak bişey bence Allah ne isterse onu verir 😊
Ayezhanim Yuncu1 kesinllikle canım söylenti o yönde yoksa nasıl ki bizim yaratilisimiz önceden belliydi rabbim bizimkileri de olacak çocuklarımızı da yazmıştır çoktan ama tabiki duanın gücüne inaniyorum 🎀🤲rabbim eli kolu sağlam çocuklar versin inşallah 🤲
Yuncu1 Ayezhanim amin sağlıktan ötesi yok gerçekten Allah kimseyi evladıyla sınamasın herkesin de günlündekini versin inşallah 🙏🙏
Bilge-96 Glbnn2 düzenli yumurtluyorsanız kız ama tedavi vs ile geç döllenmeyse erkek sanırım önce sağlık olsun