1baharrr günaydın bende 17 haftalık hamileyim benimde tansiyon problemim vardı. Bı daha ki doktor kontrolüme kadar günde iki defa ölçüp yazdım bı yere hasteneye gidince doktor gösterdim ne yapabiliriz diye baktı sonuçlar iyi dedi. Sizde öyle yapabilirsiniz ona göre bişey tavsiye eder doktorunuz bence. Çok geçmiş olsun bu arada♥️