Arkadaşlar merhaba, nasip olursa doğumum martta gözüküyor. Eskişehir Acıbadem e giden ve 2023 te doğum yapacak olan arkadaşlarım hiç doğum fiyatlarını soran oldu mu ? Marta kadar 20 yi bulacak demiş birisi açıkçası tedirgin etti bu durum beni üzdü. Doktorumu ve hastanemi değiştirmek istemiyorum, bu konuda bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi ?