Kizlar 37 + 0 haftalık gebeyim karnımın asagidnda sürekli idrar yerime baskı yapiyo çocuk, 10 dk bir lavaboya gidiyom bide hareketli ara ara sancım olmaya basliyo csizce çocuk kanala yerleşmiş mıdır oyuzdenmi böyle oluyo merak ettim cevaplarsanız sevinirim😊