beyzagl44 benimde herşey yolunda giderken, hep normal doğum hayal ederken, bugun doktorum kilo alımı durduğunu ve bebeğin kanala inmediğini, karın gelişimide 2 hafta geriden geldiğini söyledi. Yani son kontrolümüzden itibaren kilo almamış ve karın gelişimi durmuş. Zaten çatımda hafifte darlık vardı. Normal doğum bile bile bebeği riske atmak olur dedi, kanala inseydi denenebilirdi dedi. 38. Haftadayım. Bi an öyle korktum ki sanki erken doğum yapıyorum bebeğime sanki bişey olacak gibi içime bir sızı düştü. Bu çarşamba sezeryan için gün verildi. Tavsiyeniz başka neler olur, açıkçası kendimden yada acıdan korkmuyorum. Bebeğim iyi olur mu? Sütüm hemen gelir mi? Hemen ona bakabilir miyim? Gibi korkularım var